Blog

Følg med og få viden, ideer og sidste nyt.

Online marketing skal nytænkes efter ny datalovgivning i 2018

Fra maj 2018 træder EU’s nye persondataforordning i kraft. Det er en vigtig lovgivning, som din virksomhed er nødt til at sætte sig ind i, især når det kommer til marketing overfor forbrugerne.

Læs indlæg
Artikel om Cobb Grill på markedsføring.dk

En kampagne i form af et digitalt skrabespil gav grilldistributøren Cobb en konverteringsrate på intet mindre end 34 procent. "Og så var det endda meget nemt", lyder det fra den ansvarlige.

Læs indlæg
Artikel om Frøken Ost på markedsføring.dk

Detailforretningen Frøken Ost fik et reklamehit med en lille investering på et digitalt skrabespil. Det blev bl.a. til 1.721 nye abonnenter på butikkens nyhedsbrev på en uge.

Læs indlæg
Datasegmentering med spilkampagner

Sender I også nyhedsbreve og direct-mail kampagner ud til en bred målgruppe? Så er der en mere effektiv måde at gøre det på, der kan skabe endnu højere konvertering.

Læs indlæg
E-mail marketing skaber kunderelationer og resultater på bundlinjen

E-mail marketing er en genial og relevant måde at lave online markedsføring på. I takt med at digitale løsninger bliver mere og mere udbredt, så er e-mail marketing blevet en af de bedste måder at engagere og aktivere dine kunder på.

Læs indlæg
Billig og effektiv leadgenerering via spilkampagner

Indenfor online markedsføring tales der ofte om leadgenerering, og hvor vigtigt det er for din virksomhed.

Læs indlæg
Gamification engagerer dine kunder på en ny måde

Gamification er det helt nye buzzword indenfor markedsføring i disse år. Måske du kender begrebet fra spil- og computerverdenen, hvor det er kendetegnet ved spiluniverser og finurlige karakterer.

Læs indlæg
Online julekalender: skræddersy dine kampagner til årstiden

Hos Scratcher kan du skræddersy dine egne konkurrencer og kampagner. Det betyder også, at du kan skræddersy dem efter årstiderne

Læs indlæg
Scratch dig til en stærkere markedsføring med skrabelod

Skrabelod hos Scratcher er ikke bare et skrabelod. Det er et enestående og innoverende digitalt markedsførings- værktøj.....................

Læs indlæg
Artikel i Viborg Stifts Folkeblad

Underholdende digitale gimmicks er populære blandt webkunder. Men på grund af prisen ses de ofte kun i de store brands' markedsføring. Det vil den digitale iværksætter Henrik Lund lave om på.

Læs indlæg
Læs mere om Scratcher fra artikel i Børsen

Henrik Lund har brugt en halv mio. kr. og fem måneder på at udvikle et digitalt skrabelod, som skal give virksomheder mulighed for at markedsføre sig på anderledes vis.

Læs indlæg

Scratcher er værktøjet til dig der vil markedsføre din virksomhed på en sjov, anderledes og billig måde til nye og eksisterende kunder.

Opret en gratis konto Lær mere om Scratcher